12/24/2013

Pravoslavac okitio jelku pre 26. decembra



       Kroz prozor jednog apatinskog doma za koji se provereno zna da u njemu žive pošteni Ličani danas se moglo primetiti svetlucanje sijalica na jelki. Ovaj nesvakidašnji događaj nije prouzrokovao čuđenje među sugrađanima koliko ogovaranje, insinuacije na sumnjivo etničko poreklo, izdajstvo svog roda i moralnu izopačenost. Domaćin te kuće, pristao je da porazgovara sa nama, ali pod uslovom da njegovo ime ne objavimo iz bezbednosnih razloga.
- Znamo da je običaj da se tek 26. decembra kiti jelka ali sam morao tako da uradim. Prvo su me komšije pitale  da li mi je neko u porodici bio Hrvat ili, ne daj bože, Mađar, ali nije, stvarno. Rešili smo da odmah okitimo jelku jer su deca bila željna kićenja jelke i stalno su navaljivala da to već sad uradimo. Moji roditelji su me upozoravali da neko može zbog toga da pomisli nešto loše o meni, to jest, da sam slučajno katolik i sada smo u svađi jer su mi rekli svakojake ružne reči a ja sam to samo hteo da učinim zbog njihovih unuka - rekao je naš i sugrađan i zaključio:
- Nismo se tako posvađali nijednom u poslednjih dvadeset godina od kad oni opet veruju u boga.

Нема коментара:

Постави коментар