1/31/2014

Političar istupio iz stranke da ne bi bio sam sa sobom u istoj stranci

   Prema javljanjima medija, jedan ugledni član stranke napustio je redove svojih dojučerašnjih saboraca iz razloga što ne želi da bude u istoj stranci u kojoj je on sam. Taško Borivojević, nakon mnogih neslaganja sa samim sobom, istupio je iz Proevropske srpske stranke u nameri da napravi svoju samostalnu stranku.
- Ne sviđa mi se sadašnje sprovođenje politike Taška Borivojevića - rekao je Taško - Ono sve zbog čega smo se borili sada se pretvorilo u gledanje sopstvene koristi a ne brige o narodu. Ja sam želeo iskrene reforme, a on to ne želi i koči napredak zemlje. Morao sam da mu kažem ne - jasan je bio Taško i dodao - Taško je kriv za sve što je bilo loše u ovoj zemlji u proteklom periodu i ja ću se potruditi da na tome zasnujem i predstojeću predizbornu kampanju. 
  Na našu opasku da i nakon formiranja nove stranke ponovo može biti sam sa sobom u istoj stranci, Taško je odgovorio:
- Ko god ne bude hteo da se bori za naše ideje, moći će odmah da istupi. Pa neka pravi svoju stranku - nemilosrdan je Taško.

Нема коментара:

Постави коментар